پستونک اونت خوبه یا بیبی لند ؟ کدوم بچه راحت تر میگیره

۵ پاسخ

من هی اور شی خریدم ولی بین اون دوتا، اونت درصد قبولیش خیلی بالاتره

پستونک بی بیلند طرح اونت بگیر خیلی خوبه،بعدا بچه پاره میکنه یا گم میکنه،همش میخوای تهیه کنی هزینش اذیت کننده نباشه

برای پستونک خیلی هزینه نکن بیبی لند بگیر چون احتمال گم شدنش زیاده
بیبی لند ارتودنسی همه بچه ها میگیرن

والا پسر من‌فقط‌بیبی لند مدل بادومی گرفت هر کار کردم بقیه رو پرت میکرد بیرون هم‌شیشه‌شیر هم‌پستونک

پستونک یا شیشه شیر؟

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری