۵ پاسخ

فعلا یه دم دستی بگیر اگر بچه ت اهل پستونک بود برو اونت یا یه چیزخوب بگیر بعضی بچه ها کلا پستونک نمیگرن

اطرافیان از دکتر براونز خیلی راضی بودن منم همونو گرفتم

پسر من بی بی لند رو خیلی راحت گرفت

من رفیقم بیبی لندو‌بچش گرفت ولی اونتو نه🤦🏻‍♀️
ولی میگن اونت خیلی بهتر میگیرن نمیدونم منم موندم چی بگیرم🤦🏻‍♀️

میگن اونت رو بهتر میگیرن

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری