بنظرتون شیشه شیر برای اولش بی بی لند بگیرم یا اونت؟ پستونک

۸ پاسخ

پستونک بیبی لند
شیشه شیر هم هر دو خوب

بیبی لند من راضی بودم

من اونت گرفتم

هردو قطعا اونت

من دوتاشو اونت گرفتم

ولی پستونک بی بی لند

قطعا اونت فیلیپس

اونت.

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری