بهترین مارک پستونک چیه؟؟

۸ پاسخ

عزیزم ب نظر من برند نگیر چون نمیدونی ک نی نی میخوره یا نه
من خریده بودم ۵۰۰ پسرم نخورد
از اون ارزون ها ۷۰ تومنی ها خورد
بخدا اینقد حرص خوردم راضی بودم خودم بخورم ۵۰۰ بهش پول داده بودم😂😂😂😂

هي اور شي،اونت،به نظرم مارك خوب بخر

ایرانی قیمت مناسب بیبی لند
خارجی قیمت بالا هی اور شی و فریگ

مارک دکتر برون هم میگن مارک خیلی خوبیه و اونت

من چیکو گرفتم

من اونت گرفتم

بیبی لنده دیگه درسته

تصویر

بنظره من بیبی لند

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری