۴ پاسخ

ببین به نظرم دلیجان بگیر چون که ایرانیه و اگر قطعاتش خراب بشه پیدا میشه و اصلا تا دو سال گارانتی داره و بین مارک های ایرانی بهترینهه
بین خارجی ها هم مارک کیدیلو خوبه که اینا دیگه گارانتی ندارن و قطعاتش هم پیدا نمیشه اگر خراب باشه

من خودم دلیجان گرفتم

من دلیجان گرم مدل مینی پرو
مسافرتی و تاشو هست و توی مابین هواپیما هم جا میشه
قیمتشم مناسبه من 6/5 گرفتم
دوستم پارسال یه مدل خارجی گرفته بود 10 تومن از لحاظ ظاهر عین همین دلیجانه فقط پول اضافه داده

مدل ۳۶۰ برند آدکس روخریدم چون گارانتی داره و امکاناتش کامله

ایرانی دلیجان خارجی کیدیلو

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری