خانما چه مارک شیشه شیر رو گرفتین؟؟ کدوم خوبه؟

۱۳ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

من اونت انتی کولیک گرفتم

دکتر براون

بی بی لند دیدم هم قیمتش خوبه هم هر کی خریده راضیه

اونت
میخوام هی اورشی هم بگیرم

من اونت گرفتم‌
هم‌شیشه شیر هم پستونک

میگن اونت خیلی خوبه.
منم احتمال زیاد اونت بگیرم

دکتر براون
۹۹ درصد انتی کولیک

من تحقیق کردم و رو اونت به نتیجه رسیدم
شیشه شیر و پستونک اونت خریدم

دکتر براون

من تحقیق کردم دکتر براون همه راضی بودن بیشتر و اونت

من nesters

من بیبی لنداستفاده کردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری