چقدر دوس دارم هفته های اخر باشم مثلا ۳۹.۴۰ دیگه نمیتونم

۱۴ پاسخ

من که از ۴۰۲ یا حامله ام یا بچه داری میکنم رنگ سفر ندیدم🫤😭

وای منم همینطور اصلا دلم میخواد گریه کنم نی نی منو اذیت نمیکنه ها ولی ازاین شرایط خسته شدم دوست داشتم الان زایمان کرده بودم

چقدر منم دوست دارم الان هفته شما باشممم😅😍😍

من ارزوم بود الان هم هفته شما بو‌دم🥺

منم ماه هفت خیلی داره دیر میگذره برام😩🥺خداکنه تو ماه هشت اینجوری نباشه واگرنه پیر میشم

منم دیگه خسته شدم تحملم تمومه😭

ما هفته های آخریم ولی هیچ خبری نیست بخدا بچه های الان هم عجیبن جا خوش میکنن نمیان😂😬

ما استراحت مطلقیا چی بگیم پس🥺

هفته های آخر خیلی سخته خیلی سنگین میشی نه خواب میری نه میتونی بشینی برای من سخت برای شما آسون باشه

منم دوست دارم الان ۳۰ هفته ام بود خسته ام دیگه😬

من الان ۳۸،۳۷م ولی نمیگذره که نمیگذره اندازه ۹ ماه داره طول میکشه این چند روز اخر🥲

وای وای من از هفته ۳۳ داغونم

منم مثل شمام.روحیم خیلی خستس

منم دقیقا خیلی خسته شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری