منم دلم میخواست الان مثلا ۳۶ هفته باشم دیگه اخراش باشه ....

۸ پاسخ

منم همینطور

این هفته هام خیلی استرس های خودشو داره… و از همه بدتر یه بغض و دلتنگی برای بچه ای که تو شکمت تکون میخوره🥲

منی که ۳۶ هفته هستم و دلم میخواد ۳۸ بشم این ماه آخر اصلا نمیگذره اصلا 🤧

والا من الان ۳۶هفته ام همش میگم‌زود زایمان نکنم بچه دستگاه نره
هر مرحله ک باشی دوست داری چندهفته حلو باشی

من فردا میرم 36 الان میگم کاش 40 هفته بود دخترم زودتر بغل میکردم تا تهش همینه🤣

وایی دقیقا خیلی خوبه اون موقعه 🥹❤️تو نزدیکی من خیلی دورم
واییی خدایا واسه اونموقعه ها لحظه شماری میکنمم

عجله نکن انقدر زود میگذره که دلت برای این روزها تنگ میشه

میرسی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی