دلت میاد تازه ماها ک شرایطمون سخته 36دنیا میان همش غصمه میگم کاش میشد بمونن بیشتر هم وزن بگیرن هم کامل تر باشن
والله من گفتم هفت ماهم شد برم درش بیارم😍😍ی مدتم هست گیر دادم ب پزشکای زنان ک چرا هفت ماهگی ک کامله ب دنیا نمیارنشون تا اینقد دلمون تنگ نشه ما
٣٦ هفته اصلا دكتر نميذاره خيلي فكر نكن به اين موضوع
بچه ريه هاش هنوز كامل نشده تو ٣٦ هفته
زوده عزیزم مثل این مونه یه میوه ی رو کال از درخت بچینی
بچه یک ثانیه بیشتر هم اون تو بمونه برای خودش بهتره
بهترین زمانش از ۳۸ هفته به بعد
بچه هرچی بیشتر تو شکم مادر باشه تو زمانی که باید باشه، روند رشدش بهتر و کامل تر میشه
بخاطر دل خودت یا فرضا تاریخ رند و... الکی زودتر زایمان نکن
نه گناه داره
اونجا داره رشدش رو میکنه
بچه ای که زودتر بدنیا بیاد ضعیف تره
نسبت به همشن هاش رشد ضعیف تری داره
۳۸ به بعد کامله و دستگاه نمیره
من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان میکنم دکتر برام تاریخ زده با همین شرایط استرس دارم میگم نکنه بره دستکاه
ولی خب بازم همه چی بستگی شرایط نی نی داره
الان زوده ازش خسته بشی
خسته شدن از اول ماه ۸ تازه شروع میشه که دردا میااد
36 بعضی بچه ها دستگاه میرن چرا میخوای زود زایمان کنی به مشکل بخوری
چرا به بچه ظلممیکنی؟
اونبچه ۹ ماه کامل باید بمونه توی شکمت!
از مشکلات تنفسی و رشدی بچهایی که زود بدنیا میان خبرداری؟
چه کاریه!
از بارداری خسته شدی؟؟؟
۳۸ هفته جنین کامل میشه داخل ۳۶ قرنیه چشم شکل میگیره
معلوم نیس بره یانخ بعضیا میره بعضیا نه
چرا انقد زود😕
۳۷ هفته بچه کامله و دستگاه نمیره
کاری نداشته باشین بی زحمت
انشاالله به موقعش دنیا میاد😊
زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.