۴ پاسخ

این امپول ریه واجبه؟یعنی اجباریه؟

عزیزم چطور متوجه شدی انقباض داری منم هم هفته شمام و دل دردای شدید دارمو زیر دلم خیلی درد میکنه شکمم هی سفت میشه و ول میکنه امپول ریه رو برای چی میزنن؟؟؟

منم۲۹هفته زدم برا باز شدن دهانه رحم 🤦🏼‍♀️میگن اگ ۳۵/۳۶بدنیا بیاد دستگاه نمیره بازم اطلاعات دقیق ندارم میتونم بپرسم شما چندتا آمپول زدید

ببخشی این سوال میپرسم از کجا فهمیدی انقباض دارید سونو شدید ؟

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری