این امپول ریه واجبه؟یعنی اجباریه؟
عزیزم چطور متوجه شدی انقباض داری منم هم هفته شمام و دل دردای شدید دارمو زیر دلم خیلی درد میکنه شکمم هی سفت میشه و ول میکنه امپول ریه رو برای چی میزنن؟؟؟
منم۲۹هفته زدم برا باز شدن دهانه رحم 🤦🏼♀️میگن اگ ۳۵/۳۶بدنیا بیاد دستگاه نمیره بازم اطلاعات دقیق ندارم میتونم بپرسم شما چندتا آمپول زدید
ببخشی این سوال میپرسم از کجا فهمیدی انقباض دارید سونو شدید ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.