۴ پاسخ

دستگاه نرفت

من بارداری اولم 35,بود دستگاه نرفتم

عزیزم بستری هم شدی؟برای آمپول ریه

من دیدم کسایی که امپول زدن. ۳۶ هفته زایمان کردن. بچشونم دستگاه نرفته

سوال های مرتبط