یعنی اگر سوزن ریه بزنیم بچه دستگاه نمیره دیگه

۱ پاسخ

اگه بچه نارس باشه یا مشکلی داشته باشی که امکان داشته باشه بچه زودتر بدنیا میاد آمپول ریه میزنن من ۳۶ هفته دردای منظمم شروع شد آمپول ریه زدن ولی بچم بدنیا نیومد😂

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی