بسته به شرایطت نوزادت داره عزیزم
ممکنه اصلا نره دستگاه و شرایطش خوب باشه
دو روز
من ۳۶ هفته و۶ روز سزشدم
من ۳۶هفته زایمان کردم چندساعتی بیشتر تو دستگاه نبود
من ۳۶هفته ۶روز زایمان کردم اوکی دستگاه نرفت
خیلی از بچها 36 دنیا میان بدون امپول دستگاهم نمیرن بچه دختر خاله ی من 36 هفته و دورو دنیا اومد دستگاهم نرف امپولم نزده بود
اگه امپول بزنی ک نمیره خیالت راحت و توکلت بخدا
دوست من ۳۳,زایمان کرد دوقلو یکیش ۲۰ روز یکی۳۰ روز دستگاه بود
از ۲۸ باید بری آمپول بزنی
من ۳۶ هفته زایمان کردم بچه دوم رو اصلا دستگاه نرفته
آمپول ریه بزنی نمیره
اگه امپول ریه زده باشی نمیمونه تو دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.