خانوما جنین از چند هفتگی زنده میمونه و میره تو دستگاه؟؟؟

۹ پاسخ

دکترم گف تا ۳۴هفته برسونی بعدش دگ میمونه

پسردایی همسرم ۲۷ هفته دنیا اومد یماه دستگاه بود الانم سه ماهشه صحیح و سالم

لباس های نوزادی کوچولوت بیا تو کانال روبیکا
کیفیت عالی صد در صد نخ پنبه
قیمت خیلی کمتر از مغازه ها
از امروزم ارسالمون شروع شد ☺️ ☺️
کانال روبیکا
@nini_heed1

گروه برای گفتگو مادران هم داریم

28 هفته

بعضیا ۲۸ هفته دیدم زایمان کردن بچه رفته دستگاه

هیچی معلوم نیس جنین تو ۳۵ هفته دیدم دستگاه نرفته تو ۳۸ دیدم رفته

تو هفت هم احتمال موندش هست

فکر کنم ۳۰ هفته ب بعد بازم صد درصد نیس من اینجا دیدم ی مامانی ۳۲ هفته بچش نمونده بود

اگ اشتباه نکنم،بعد از تشکیل ریه هاش

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها✨ مامان دوقلو ها✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی ۱ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی