بچه ها میشه کسی ک تو ۳۶ یا۳۷ هفته زایمان کرده دردش اومده طبیعی بزاد؟

۳ پاسخ

۳۷ هفته دو روز زایمان کردم رفتم جا دکترم معاینه کنه برا لگنم و تاریخ بزنه برام گفت معاینه کرد گفت پاشو دهانه رحمت بازه برو زایشگاه برا زایمان

بله دیگه میگن زایمان زودرس
من الان از ۲۸هفته درددارم شیاف پروژسترون میذارم ک دردا نیان

من 38 هفته کامل دردم اومد زایمان طبیعی کردم

سوال های مرتبط

مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی