کسی طبیعی زایمان کرده؟ دردش چقدره؟

۱۱ پاسخ

دردش همون لحظست بعدش دیگه راحتییی

بستگی داره بدنت چطور راه بیاد باهات
وزن بچه‌ هم خیلی مهمه
هفته ای که زایمان داری برو سونو اگه بچه بالای ۳یا ۳,۵۰۰بودبرو‌ سزارین
من هفته آخر رفتم سونو ماما دید بچه درشته ۴,۴۰۰ گفت پیشنهاد میکنم بری سزارین‌ نمیخوام‌ خاطره تلخی بشه برات
با توجه به اینکه موقع معاینها بدن‌من یک‌سانت هم‌باز‌نشده بود

خیلی وحشتناااااکه خیلی خیلی

من احساس میکنم تحمل دردشو ندارم

اره من طبیعی بودم تا یه جاهاییس شبیه پریودی های دردناک خودم بود
ولی اخراش واااااقعا پاره شدم از درد ولی فرداش راحت بودن بازم طبیعی انتخابمه

منم دارم بهش فکر میکنم .
چون قبلا میگفتم فقط سزارین .ولی الان دوس دارم بعد هفته ۳۵.۳۶ خودمو آماده کنم و کم کم ورزش های اخر بارداریو انجام بدم و دو روز به زایمان هم رو انعطاف لگن کار کنم و ورزش مخصوص زایمان انجام بدم ..نمیدونم چرا حسم میگه طبیعی راحت تر از سزارین .بازم نمیدونم

اگر از خون درد میترسی سز شو اختیاری بازم هیچی جای طبیعی نمیگیره

عزیزم اصلا این مورد رو از تجربه دیگران استفاده نکن، چون صددرصد به آمادگی بدنت مرتبط هست، مثلا من خودم بدون درد بستری شدم زایمانم خوب نبود،ولی یکی از آشناها با یک ربع درد فقط زایمان کرد.
سزارین هم همینه، یک نفر میگه عالی بود،یه نفر میگه تا یک هفته نمیتونستم از درد بلند بشم.
اگه تصمیمت به طبیعی هست حتما یوگای بارداری برو، ورزشهای لگن برای زایمان انجام بده، مطمئنا یک بدن آماده زایمان خوبی داره. از بی حسی اپیدورال هم میتونی کمک بگیری

با اینکه سنی ندارم ترجیح میدم طبیعی بیارم هرچقدر هم درد داشته باشه بعد چندساعت انگارنه انگار بچه زاییدی

تنها دغدغه اینروزام😫🫠

واااای میتررررسم🥺

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری