مامانا اگه بچه ۳۲ دنیا بیاد آمپول ریه هم زده باشیم دستگاه میره؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

من ک پسرم 36هفته به دنیا اومد آمپول ریه زده بودم رفته توی دستگاه دو روز

بله پسر من ۳۲ هفته و ۳ روز به دنیا اومد حدود یک هفته دستگاه رفت

اره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری