سلام مامانا تو ۳۰هفتگی اگه آمپول ریه زده باشیم بچه میمونه؟

۲ پاسخ

سلام یه سوال برام پیش اومده همه باید امپول ریه بزنن؟جریان این آمپول چیه؟؟

اره ۲۷هفته موند مال من

سوال های مرتبط

مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی