نه ۳۷ هفته بچه کامله بستگی داره هر بچه ای یطوریع من بچه ۳۵ هفته ای دیدم نرفته ولی بچه ۳۹ هفته دیدم رفته
من ۳۷تمام زایمان کردم نرفت دستگاه
آمپول ریه هم زده بودم البته
من ۳۷ هفته و ۰ روز زایمان کردم ولی دو شب زایشگاه بودم و آمپول ریه زدم
دستگاه نرفت دخترم
اگه خطر زایمان زودرس دارین حتما بگین امپول ریه بدن بهتون و حتما چیزاییی بخور که وزن بچه بره بالا
همه چیز بستگی به بچت داره نیاز نداشته باشه نه نمیره دستگاه
ن نمیره کامله
خواهر من ۳۶ هفته و ۴ روز بزایمان کرد بچشو تا هفته ۳۸ نگه داشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.