۷ پاسخ

بله.

اره من از ۲۹ هفته اینجوریم

دوست من نمیتونست بشینه از درد

اره
مخصوصا از پله بالا میرم یا میخام بلند بشم

وای نگو جیغم دروامده

اره 🫠🫠

اررره

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۴ ماهگی
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی