۳۳ پاسخ

مام ۱۰۰ ۲۰۰عه دیگ خیلی خرج کنن ۴۰۰😂🤌🏻

بخداهرجارفتیم پنجاه وصدی دادن بهمون اونم ن به خودمون به کوچولوهامون دادن

ناراحت نباش بچها منم پنجاهی گرفتن 🤭

ب ما هم گوز تومن دادن واسه اینک دلت باز شه🤣

دخترای من ۱۰ تومن ۳۰ تومن گرفتن🤣🤣

ماهم عزیزم همونیم😄

طرف ما هم ۱۰۰ یا ۲۰۰ فقط داداشم به من ۵۰۰ داد دیگه تو این گرونی توقع نداره کسی همینم باید یه چیز بزاریم روش برگردونیم

خیلی حق بود 👏😂

وای دقیقااا 😂

فقط بابام میلیونی میده غریبه ها اصلا

اسم شیرینی چیه؟

نا ک اصلا عیدی ندیدم🤣

کلا ۵‌تومن
مادر بزرگم ۱۰ هزار تومن داد😂😂

ریا نباشه ماهم میلیونی گرفتیم
۱۰ تومن پدرشوهرم،
۵ تومنم اطرافیان دادن سرجمع ۱۵ تومن 😂

والا ماهم😂

والله😂😂

وااااااای چه شیرینی هاااایی🥰😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰

بازشماخوبه. ما 200میاریم وسط،بعد همون دویست ب خودمون برمیگرده 🤣🤣🤣

دقیقاااا

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اینا شیرینی های کریمی نیس؟😁😁

منم ۵۰ و بعضا نمیدن

کی میلیونی عیدی گرفته؟ اون از ما نیست😂

عیدی به کنار ،شما خوبه عیددیدنی میرین ما از اول جنگ، اواره شدیم و دلم واسه خونمون تنگ شده🥲

نچ نچ چه شیرینی هاییییی نوشه جونتون سمت ما یه مدلش بیشتر نیست😍🥰🥲

وای اونی صدی و پنجاهی میده توقع داره باهاش چی بخری؟😂چیپس هم نمیشه که

والا دیگه رفت و‌امدی نیست ک عیدی باشی مادرشوهرم ۲نیم داد مامان خودمم هنوز نداده بقیه هم جایی نرفتیم چیزی بدن خیلی هم بدن پنجاه تومن

ب من ک دیگه نمیدن،بدن ب بچه م میدن

حالا شما باز خوبه ما کلا
پونصد خانواده خودم دادن
20تومنم ی بزرگی داد😂😂😂

هیشکی میلیونی نمیده عزیزم فقط پدر و مادرا

اونم بزور میدن

ما کلن‌نمیدن 😂😂

آخ گفتی 🤣

سوال های مرتبط

مامان نفسی🐣🤱🏻 مامان نفسی🐣🤱🏻 ۱۴ ماهگی