۶ پاسخ

چ قشنگه این گوشه ی دنج خونتون

میرم بیرون یا بلند میشم خودمو سرگرم میکنم اشپزی میکنم خونه رو برق میندازم😂

اگر خونه باشم خواب حالمو خوب می‌کنه ریلکس بدون هیچ فکری می‌خوابم فقط
اگر محل کارم باشم اتاق تمرین ، تمرین حالمو بهتر می‌کنه

من خونه رو تمیز میکنم و حتمن آهنگ باید باشه و گریه میکنم

پخت و پز همیشه حالمو خوب میکنه .غذا یا کیک میپزم

اهنگ دپ×گریه

سوال های مرتبط

مامان نفسی🐣🤱🏻 مامان نفسی🐣🤱🏻 ۱۴ ماهگی
مامان نفسی🐣🤱🏻 مامان نفسی🐣🤱🏻 ۱۴ ماهگی