۱۵ پاسخ

عزیزم زایمان کردی وزن بچت چند کیلو بود و اینکه دستگاه رفت؟

بمن شیاف جوابگو بود

میگن خیییییلی خوبه

عالیه

اره خیلی خوبه

حتماااا پمپ درد بگیر خیلییی کمک کننده س هیچ دردی رو احساس نمیکنی ،قشنگ دردش قابله تحمله

ب من گفتن نگیر شیاف جواب میده ولی اصلاااااا روز عمل جواب نداد شیاف خیییلی پشیمونم پمپ درد نگرفتمو یه خاطره بد برام از اون روز موند‌ولی هم اتاقیام پمپ درد داشتن اروم بودن حتماااا بگیر پمپ درد غفلت نکن

من استفاده کردم دیگه شیاف و اینا نزاشتم

برا من اثر نداشت من شدیدا شیافو پیشنهاد میکنم بیمارستان زیاد نمیدن شما خودتون از داروخانه بخرید

من دکترم گفت نگیر
اما شما بگیر تا پاهات حس بیاد بتونن برات شیاف بزارن خیلی باید درد بکشی

اره خیلی خوبه

اره خیلی خوبه برای من خوب بود دیگ شیاف نمیزاشتم

من استفاده نکردم با شیاف و مسکن گذروندم ولی تو بیمارستان میگفتن خیلی کمک میکنه و هزینه اش آزاده

من زاییدم ده روز پیش دوتا شیاف کفایتم کرد... خداروشکر

اره اصلا دیگه دردی احساس نمیکنی

سوال های مرتبط