خییییلی خوبه
اره عالیه
خودشون مرتب میان مسکن میزنن نیازی به پمپ درد نبود من به دکتر گفتم برام بزنه گفت نیازی نیست خودمون برات مرتب مسکن تزریق میکنیم
ن بنظرم
واسه من که تاثیری نداشت زیاد
من نگرفتم با شیاف و مسکن قابل تحمل بود
بنظرم هزینه بیخودی بود چون بعد اونم درد کمی هس که باید شیاف و مسکن استفاده کرد
خیلی خوبه.یعنی عالیههه.من که بعد عمل اصلا درد احساس نکردم
سوال منم هست کیا استفاده کردن
خیلی من دو روز با پمپ درد تونستم کنترل کنم دردامو،تو ریکاوری که وصل کردن ارامش گرفتم خیبی خوب بود البته تجربه منه بقیه نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.