۳ پاسخ

من مدروکسی میخوردم تا ۱ ۲ سال بعد دیگ دکترم عوض کردم اون گفت دیگه نمیخواد بخوری نمیدونم ضخامت رحم کم میکنه یا زیاد قط کردمخدارو شکر دیگ اونقد عقب ننداختم تا چند ماه بعدشم باردار شدم

منم موندم

گلم اون ۶ ماه ک میخوردی سر موعود پریود میشدی؟؟همیشه چن روز بعد قطعش میشدی

سوال های مرتبط