چرا با صاحبخونه هست .بگو ما ۶ ماهه اومدیم چاهی ک با ۶ ماه پر میشه بدرد خودتون میخوره
برید از بنگاهی بپرسید
اره با صاحب خونس اگر دست بزنید خسارت بیشتر بشه صاحب خونه میتونه شکایت هم بکنه ازتون ...
ما یه فنر زدیم بعد لوله نشت کرد طبقه پایین صاحب خونه ۱۰ میلیون خسارت گرفت بی پدر با اینکه خودش گفته بود
جایه ما با مستجر هستش گلم
بستگی دارع چی تو قرارداد نوشته شده باشع
والاه طرف ما با مستاجره ما دوسال مستاجر بودیم همیشه خودمون پولشو میدادیم
عزیزم با شما هستش ولی خب صاحبخونه هم تو این وضعیت باید درک کنه نصف نصف هزینشو بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.