۷ پاسخ

چرا با صاحبخونه هست .بگو ما ۶ ماهه اومدیم چاهی ک با ۶ ماه پر میشه بدرد خودتون میخوره

برید از بنگاهی بپرسید

اره با صاحب خونس اگر دست بزنید خسارت بیشتر بشه صاحب خونه می‌تونه شکایت هم بکنه ازتون ...
ما یه فنر زدیم بعد لوله نشت کرد طبقه پایین صاحب خونه ۱۰ میلیون خسارت گرفت بی پدر با اینکه خودش گفته بود

جایه ما با مستجر هستش گلم

بستگی دارع چی تو قرارداد نوشته شده باشع

والاه طرف ما با مستاجره ما دوسال مستاجر بودیم همیشه خودمون پولشو میدادیم

عزیزم با شما هستش ولی خب صاحبخونه هم تو این وضعیت باید درک کنه نصف نصف هزینشو بدین

سوال های مرتبط

مامان دخملی❤️🧸 مامان دخملی❤️🧸 ۲ سالگی
چجوری انقدر از نزدیک میان بدون نگرانی ما که دلهره خفمون کرد😪💔
#فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک #فرزند پروری #پوشک #فرزند پروری زایمان # فرزند فرزند پروری پوشک شیر خشک