۵ پاسخ

نه عزیزم اصلا نریا با زبون خوش شوهرت و نرم کن وضعیت تهران و اطرافش اصلا خوب نیست و معلوم نیست چی بشه

اینجا اوضاع اسنپ داغونه بعدم بمون خونت شرایط جنگی نرو عزیزم

به نظر من خانوادش پدرش و مادر تازه فوت شده هست می‌دونم شرایط خیلی سخت نگرانی و دلشوره و ولی به نظر من برو مثلاً برای ۲۶ یا ۲۷ برو
ان شاالله که جنگ دیگه تمام
الان بیشتر شهر ها جنگ اراک تا دو سه روز پیش نمی‌زند ولی الان دارن هر شب میزنند
خدا بزرگه
با توکل به خدا برو
البته این نظر شخصی من

عزیزم از مشهد پانشی بیایی تهران اونم توی این وضعیت منم که خونمم مجبورم با بچه جایی ندارم برم

بشین تو خونت و از جات تکون نخور تهران وحشتناک داره بمب بارون میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۲ سالگی