خدای نکرده قرص متادون نباشه؟ اون ترکش خیلی سخته
اگه برا آرامش میخوره چرا نباید اسم قرص رو بگه .به نظرم جیب هاشو بگرد تا ببینی چه قرصی میخوره
شاید ترامادول میخوره
عزیزم قرص های آرام بخش همشون باعث سردی وبی میلی جنسی میشن
اگه قرص عصاب یا ضد استرس میخوره بله
میل جنسی رو خیلییی پایین میاره
اگه قرص برا رفع استرس میخوره آسنترا اسمشه. عوارضش به شدت زیادن و یکی از عوارض شایعش از دست دادن میل جنسیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.