چرا شیرمو میدوشم شیرم ابکیه مثل ابه سفید نیست

۳ پاسخ

باید زیاد بدوشی اولش اونجور میشه بعدش غلیظ میاد

ماله منم اینجوریه چرب نیس اصلا

مگ آغوز اولیه رو ندادی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی