۴ پاسخ

اره عزیزم من همش نگه میدارم حتما بجوشون

آره میشه
من شیر نپخته تو نایلون گذاشتم فریز
وقت نکردم بپزم

من میزارم واسه کیک استفاده میکنم .تاحالا همینجوری نخوردیم

تو فریزر؟؟؟؟تاحالا ندیدم نشنیدم نمیدونم والا

سوال های مرتبط