۴ پاسخ

منم همینم طبیعیه
نگران نباش
تازه من راه میرم حس میکنم هر آن‌ غش کنم انگار هوا نیست
الان اومدم تو‌ اتاق کولر گازی زدم😩

بچه فشار میاره دیگ
برای منم اینجوری میشه چون سفالیک
ولی اگ دردت زیاده با دکتر صحبت کن

حس فشار هم داری؟ من علاوه بر اینا که گفتی انگار میخاد بیاد بیرون بچه ..دردش بدجوریه قفل میشم .دیروز رفتم ان اس تی خوب بود البته

ی شیاف بزار ببین بهتر نمیشی

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد