کاش الان هفته ۳۸ بودم🥲

۱۴ پاسخ

سلام گلم فشار خون بالا داری درسته.؟

من ۳۸ هفته هستم دیگ اما بیزارم دلم میخاد زایمان کنم همین امشب😫

کاش من الان ۳۲ بودم

کاش منم الان ۳۲ هفته تو بودم😅😂

منم میگم کاش الان مثل شما ۳۲ بودم😅

منم همش میگم کاش الان زایمان کرده بودم ....
این آخراش خیلی سخت میگذره

کاش زودتر فروردین بگذره ۸ تموم بشه

دقیقاااا خسته شدم واقعا دیگ 🥲😮‍💨

کاشکی الان نی نی دنیا اومده بوووود🥲

کاش من هفته تو بودم 😂😂

این فروردین بگذره فقد🥲🫠

کاش زودتر بگذره

وای منم

روزهای آخر خیلی سخته فقط دوستداری بگذره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری