به بچه هاتون چ سرلاکی میدین

۵ پاسخ

گندم و موز
پسرم ک خیلی دوست داره
گاهی خالی میدم بعضی وقتها با موز ترکیب میکنم بعضی وقتا با بادام

حریره بادام عزیزم طعمش هم عالیه

من الان موز و گندم میدم خیلی دوست داره ولی برا ۷ ماه ببالا هس

سوال منم هست😩چه مارکی خوبه چه طعمی

هیچ سرلاکی

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی