منک گرفتم برا دخترم ولی اصن تو گهواره وانمیسه با اینک تو پتو ساکت میشه😐😐😐
من پسرم فقط رو پاهام میخوابه تو گهواره اصلا وایمیسته
تاب ریلکسی بگیر بچه منم توپتو میخوابید الان میزارم تو تاب
بگیر بابا،من هنوز تاب میدم🥲
دختر من وابسته به گهوارشه ناموسش حساب میشه اون نباشه بچه داریو برام جهنم میکنه 😂😂
هامون وابسته به گهوارس فقط با اون میخوابه
تاب ریلکسی بگیر
بگیر وگرنه دیوونه میشی دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.