۸ پاسخ

منک گرفتم برا دخترم ولی اصن تو گهواره وانمیسه با اینک تو پتو ساکت میشه😐😐😐

من پسرم فقط رو پاهام می‌خوابه تو گهواره اصلا وایمیسته

تاب ریلکسی بگیر بچه منم تو‌پتو میخوابید الان میزارم تو تاب

بگیر بابا،من هنوز تاب میدم🥲

دختر من وابسته به گهوارشه ناموسش حساب میشه اون نباشه بچه داریو برام جهنم میکنه 🫩😂😂

هامون وابسته به گهوارس فقط با اون میخوابه

تاب ریلکسی بگیر

بگیر وگرنه دیوونه میشی دختر

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی