اصلا نمیخابه ما دیشب رفتیم مهمونی هنوز رفتیم داخل جیغ برداشت شدید نتونستم ارومش کنم دیگ برگشتیم خونه
توی همون شلوغی رو پاک میزازم خودش میخوابه با وجود سروصدا عادت کرده
میبرمش اتاق خواب میخابونمش البته بعد کلی گریه کردنش
مهمونی بریم دیگ بچه خوابش اومد فقط باید بریم چون اونقد گریه میکنه چشاش قرمز میشه😂
تو پتو تکونش میدیم🫠😂
نمیبرمش مهمونی 😅 میدمش به مامانم
میرم تو اتاق صدای سشوار میزارم آروم لالایی میخونم روی پام تکون میدم میخوابه بعضی وقتا هم موقع شیر خوردن خودش میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.