بمونه یادگار از 20 هفتگی من و جوجه کوچولوم🤍

تصویر
۴ پاسخ

ای خدا بامزه❤️

اوخ گودوووو خدا حفظش کنه بچت چیه

ماشالله عزیزم
همه شکم هاتون چقدر شیک و مجلسین 😂❤️

انشاالله بسلامتی بغلش کنی 😍 🤲🏻

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان shervin مامان shervin هفته سی‌ودوم بارداری