۷ پاسخ

بهداشت نرو برو بیمارستان بگو نوار قلب بگیرن دکتر من گفت هفته37برم نوار قلب بگیرم چون این هفته وقت نمیشه اول هفته بعدی حتما میرم

ازمنم همینطوریه چند شبه

من از سفت شدن های منظم دکتر بستری ام کرد و بعد هم زایمان کردم.برید نوار قلب بگیرید حتما

من که با همین سفت شدنا زایمان کردم تو همین هفته

واسه منم همینطوریه عزیزم

دلیل خاصی نداره برای منم همینه زیر سینم خیلی سفت میشه اروم ضربه میزنم جابجا میشه خودش

مال منم همینطوره 😫🥲

سوال های مرتبط

مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد