۴ پاسخ

به نظرم این مقدار واقعا دارو نیاز نداره کم کم خوب میشه خودش

نباید داد .. ازیترو داروی سرفه نیست آنتی بیوتیک هست..سر خود نده خیلی خطرناکه

اگر معاینه کرده و عفونت داشته که ۵ روز باید بخوره علامتشم آبریزش سبز رنگه
اگر نه برای فقط سرفه اصلا نیازی به آنتی بیوتیک نیست
پلارژین یا آیورامی برای سرفه بهش بده

خشک‌کننده برای سرفه خشک مناسب نیست عزیزم میتونی از آنتی هیستامین ها استفاده کنید

سوال های مرتبط