به نظرم این مقدار واقعا دارو نیاز نداره کم کم خوب میشه خودش
نباید داد .. ازیترو داروی سرفه نیست آنتی بیوتیک هست..سر خود نده خیلی خطرناکه
اگر معاینه کرده و عفونت داشته که ۵ روز باید بخوره علامتشم آبریزش سبز رنگه
اگر نه برای فقط سرفه اصلا نیازی به آنتی بیوتیک نیست
پلارژین یا آیورامی برای سرفه بهش بده
خشککننده برای سرفه خشک مناسب نیست عزیزم میتونی از آنتی هیستامین ها استفاده کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.