۴ پاسخ

ما مرکز ناباروری نجمیه کرمان رفتیم فقط از ۸ الی ۱۲ صبح میگرفتن

شوهرم سه ماه دارو میخوره
کاش فردا که میره خوب شده باشه

بله
از جایی که میری حتما بپرس
بعضی جاها فقط ساعت مشخص نمونه گیری دارن

معمولا آزمایشگاه ها تا 4 یا5 بازن

سوال های مرتبط