۷ پاسخ

بستگی ب گوشت بدنت داره.من سربچه اولم۱۶روزگی افتاد ولی اینبار۴۰روز افتاد

من اون بخیه های بیرونی که روی رونم زدن تو ۱۳ ذوزگی و ۱۴ روزگی افتاد ولی داخلی ها هنوز تازه هستن و خیلی اذیتم میکنن

من هنوزم نیفتادن 😭😭

بستگی به عمقی یا سطحی بودنشم داره
برا من سطحی بود تا قبل ۲۰ روز فک کنم همشون کامل افتادن

از من تا ۳۰ روز افتادن

نمیدونم من بخیهام جذبی بود بعد چند روز خود ب خود افتادن

زایمانت چطور بود؟

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی