پستونک چی برداشتی ؟ من هنوز نخریدم پستونک و پوشک واسه خودم .
با دست شستی؟
بسلامتی
الهی ب خیر و خوشی
مبارکه عزیزم لباساش کم نیست
مبارکه چه جمع وجور
به سلامتی
یک دست لباس کمه به نظرم .
چون قراره یک شب بمونی اونجا
ممکنه پوشک پس بده یا لباس کثیف بشه .
و کلاه و دستکش و جوراب اضافه هم بردار .
طبیعی یا سز؟؟؟
به سلامتی . منم دو روز پیش جمع کردم
بسلامتی عزیزم
بسلامتی عزیزم مبارک باشه انشالله به خوشی و سلامتی برای خودت و نی نی❤️
به به به سلامتی بغلش بگیری
مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.