ساک نینیمو جمع کردم

تصویر
۱۳ پاسخ

پستونک چی برداشتی ؟ من هنوز نخریدم پستونک و پوشک واسه خودم .

با دست شستی؟

بسلامتی

الهی ب خیر و خوشی

مبارکه عزیزم لباساش کم نیست

مبارکه چه جمع وجور

به سلامتی
یک دست لباس کمه به نظرم .
چون قراره یک شب بمونی اونجا

ممکنه پوشک پس بده یا لباس کثیف بشه .
‌و‌ کلاه و دستکش و جوراب اضافه هم بردار .

طبیعی یا سز؟؟؟

به سلامتی . منم دو روز پیش جمع کردم

بسلامتی عزیزم

بسلامتی عزیزم مبارک باشه انشالله به خوشی و سلامتی برای خودت و نی نی❤️

به به به سلامتی بغلش بگیری

مبارکه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی