ن من یبار گرفتم خوب نبود
بله گلم خیلی راضیم
ولی برای مواقعی که بچه اسهاله بهتره از پوشک شرتی استفاده بشه
نه کشسانیش کمه
خوبع ولی من دوس ندارم کشش میفته روشکم دخترم ی جوریه بدم میاد ازش🤣
آره خوبه
اره خیلی خوبه 😊
خيلي زیاد راضی ام
اره من خیلی راضیم
آره من استفاده میکنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.