#زندگی
#فرزند پروی
#انومالی

تصویر
۷ پاسخ

کاری خوبی کردی
چه لزومی داره زن و بچه رو تنها بذاری بری شهر دیگه...حتی یک ساعتم درست نیست چه برسه به چند روز

چقدر بددددد این بچه ها تو کا روز ک مغز نمیزارن براادم این مردام ول کن ماها نیستن بخدااز صدتا بچه بالاترن

همسر منم گاهی اوقات یهو شب نمیاد خونه هرچی ام حرف میزنم‌باهاش درست نمیشه خانواده درستی ام نداره ب اونا بگم‌ راهنماییش کنن نمیدونم‌دیگه‌چکار کنم فقط حرص میخورم

متاسفانه همسر منم چنین اخلاقی داره ، اوایل خیلی پیگیرش میشدم که نرو و نکن و ...
ولی جدیدا دیگ کاری ندارم ، در واقع خسته شدم
انواع و اقسام سرگرمیا رو هم تو خونه براش فراهم میکردم دیدم نه فرقی نداره باز هر وقت از طرف برادر یا دوستاش دعوت شه پا میشه میره
منم همه چیو تعطیل کردم و دیگ حساس نشدم

بهش بگو من اومدم باتو یه زندگیو شروع کنم ازت محبت ببینم نه اینکه خرد و خوراکمو تامین کنی هرکجا دلت بخواد بری
واگر نه خونه پدریم می موندم ازدواجم نمی‌کردم قشنگ بشین باهاش صحبت کن ببین چرا اینطوری می‌کنه

مدتی محلش نزار تا ادم شه

مردی که رفیق باز باشه بیشتر دنبال بهونست تا بزنه بیرون.سعی کن توو خونه سرگرمش کنی.قلیون اگه میکشه توو خونه درست کن.یا هرچی که بخاطرش میره بیرون.اگه رفیقاش زن دارن با زناشون دعوتشون کن خونه.وگرنه با قهرو.....بیشتر فراری میشن

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۲ سالگی