۶ پاسخ

من پنج شیش ساله
شب اول اصلا نباید نوری به چشمت بخوره جای تاریک باشی بعدشم که تا چند وقت روز و شب عینک آفتابی بزنی فک‌کنم بزارین بچتون یکم بزرگتر شه راحت تر باشه

منم لایک کن بببینم

اره من یک ماهه

نه اصلا.کلا دو دیقه بیشترنیست.چشمو شستشو میدن . ی نوری میندازن تو چشمت و تمام.بعدشم ی تایمی باید مراقبت کنی.بوی غذا و دود و‌گردوخاک و اینچیزا بهت نخوره.منکه خیلی راضی‌ام ک انجامش دادم

من چهار سال پیش انجام دادم

منم سوال دارم

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی