۱۲ پاسخ

اینجاست که میگن ب ما که رسید وا رسید🥲👍🏻

دکتر من سزارین دوم گفته ۱۰
بیمارستان هم بین ۱۲ تا ۱۵

دختر خواهر شوهرم ۱۱ اسفند نیکان حکیمیه سزارین شد با زیرمیزی و همه چی ۸۰ م شد

اوه چخبره طبیعی اینجا رایگانه😂ولی اگه ماما خصوصی بگیری شایدد ۴ یا ۵ تومن بشه

وا خیلی زیاد گرفته بخاطر طبیعی
مشهد بیمارستان خصوصی ۱۰ میل
سزارین ۷۵ میلیون
تازه هر دکتری که خودت دوس داشتی میتونی ببری

اونوقت برای طبیعی چیکار میکنن ۸۰ تومن گرفتن 😑😑 خدا به داد برسه از این به بعد

یا خود خداااا چرا انقد یهویی شد😳😳من اخر بهمن زنگ زده بودم ۴۰ بود
شاید همچی باهم ۸۰ شده😳😳😳

بیمارستانش خصوصی بوده؟

نه بابا دورغه باور نکن زیر 5میلیون طبیعی هست ولی سزارین خیلی میگیرن

مگه بیمه نیست؟ من دوستم دوقلو داشت بیمه تامین اجتماعی رفت بیمارستان همین عمومی ها 700 هزار تومان شد کلا

یاخدااا
پاشین بیاین بیرجندزایمان کنین

خدا به فریادمون برسه من که بهم گفتن بیمارستان احتمالا بشه ۸۰ ت زیر میزی هم که ۵۰ راحت ۱۳۰ ت میشه تازه بدون داروهای بعدش من سزارین دوم هم هستم این اوضاعمه

سوال های مرتبط

مامان دل آرا و دایان مامان دل آرا و دایان هفته بیست‌وپنجم بارداری