اینم دخمل من نیلای خانوم
راحته عزیزم برو بزن خیال راحت
اگه بچه ت سینه خیز میره کمی سخته باید مواظب باشی
شما هم یکی تزریقی بود آره؟
نمیدونم والا تازه زدم
خیلی سخت بود برای دخترم با اینکه ی تزریقی بود دوتا خوراکی ولی خیلی اذیت شد تب کرد تا دو روز اصلا پاشو تکون نمیداد از بس درد میکنه ولی دوماهگی و چهارماهگی خیلی براش سبک بودن
ن اصلااا
از ۴ ماهگی سبک تره
بچه با بچه فرق داره
برا دختر من خیلی راحت بود اصلا چیزی نفهمید
رااااااحت
بچها یکی نیستن ک من سردخترم اصلا واکسن زدنی راحت بودم وای ازواکسنای پسرم نگم بدقلق وتب
والا پدرم دراومده یه واکسن دوتا خوراکی از دیروز بچه م اذیته
برا پسر منم خداروشکر سبک بود
راحت ترينه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.