۱۴ پاسخ

اینم دخمل من نیلای خانوم

تصویر

راحته عزیزم برو بزن خیال راحت

اگه بچه ت سینه خیز میره کمی سخته باید مواظب باشی

شما هم یکی تزریقی بود آره؟

نمیدونم والا تازه زدم

خیلی سخت بود برای دخترم با اینکه ی تزریقی بود دوتا خوراکی ولی خیلی اذیت شد تب کرد تا دو روز اصلا پاشو تکون نمیداد از بس درد میکنه ولی دوماهگی و چهارماهگی خیلی براش سبک بودن

ن اصلااا

از ۴ ماهگی سبک تره

بچه با بچه فرق داره
برا دختر من خیلی راحت بود اصلا چیزی نفهمید

رااااااحت

بچها یکی نیستن ک من سردخترم اصلا واکسن زدنی راحت بودم وای ازواکسنای پسرم نگم بدقلق وتب

والا پدرم دراومده یه واکسن دوتا خوراکی از دیروز بچه م اذیته

برا پسر منم خداروشکر سبک بود

راحت ترينه

سوال های مرتبط