سلام عزیزای دلم
نظرتون راجب چشمای من چیه...

تصویر
۶ پاسخ

چش ابروت مثل ندا یاسی

قشنگن فقط ی پیشنهاد داخل پلک پایین رو هیچوقت مشکی نکن چشم رو ریزتر نشون میده
مشخصه چشمهای درستی داری خودت فقط پلک بالا مشکی کن

الان مثلا عکس چشم تو به چه کار ما میاد ؟

خوشگلی مث هندیا

شروشیطون

ادم جسور حساس صبر کمی داره

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۳ سالگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۲ سالگی