من یکبار توی ۲ دوز روزی ۳ تا زدم ۲۷ هفته بودم یکبارهم ۳۱ هفته مجدد ۳ تا زدم
از 28هفته
من تو ۲۸بودمزدم
۲۷و۲ روز
همه نمیتونن بزنن فک کنم
من خیلی دوس داشتم بزنم
دکترم گفت نه واسه کسایی هست که احتمال زایمان زودرس دارن
من خیلی دوس دارم بزنم ولی
من ۲۷ زدم
۳۰ هفته زدم
زدن امپول ریه اجبار مگه حتما باید زده بشه یعنی؟
31هفته و سه روز زدم
من هفته قبل زدم
از الان میتونی بزنی
من ۲۷ و خرده ای زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.