سلام امپول ریه از چند هفتگی باید بزنیم؟

۱۱ پاسخ

من یکبار توی ۲ دوز روزی ۳ تا زدم ۲۷ هفته بودم یکبارهم ۳۱ هفته مجدد ۳ تا زدم

از 28هفته

من تو ۲۸بودم‌زدم‌
۲۷و‌۲ روز

همه نمیتونن بزنن فک کنم
من‌ خیلی دوس داشتم بزنم
دکترم گفت نه واسه کسایی هست که احتمال زایمان‌‌‌ زودرس دارن
من خیلی دوس دارم بزنم ولی

من ۲۷ زدم

۳۰ هفته‌ زدم

زدن امپول ریه اجبار مگه حتما باید زده بشه یعنی؟

31هفته و سه روز زدم

من هفته قبل زدم

از الان میتونی بزنی

من ۲۷ و خرده ای زدم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد