۶ پاسخ

اره دیروز راه‌اهن پایگاه بسیج زدن .خیلی ترسناک بود .

طرف ما رو زد انقد بد بود صدا و موجش خیلی ترسیدیم سر سفره بودم هق هق گریه کردم از ترس شوهرم به زور امروز آورد شهرستان

من خیلی میترسم قبلا مسکونیو نمیزد راحت بودیم ولی الان معلوم نیست چی ب سرمون بیاد💔😢

والا اخرین خبر همون دیشب راه اهن ایناس
قشنگ مسکونی بوده و شهید هم هست

ما طرف اتوبان پاسدارانین دیروز ساعت ۴عصرزد فک کردیم خورد خونمون وحشتناک بود .شب هم زده خانه سازی رو راهن رو

خداروشکر صدایی نیس هنوز

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۲ سالگی
مامان نفسی مامان نفسی ۳ سالگی