۱۲ پاسخ

اذیته بابت جیش نکردنش؟
اگر اذیت نیست مشکلی نداره که خودش به وقتش جیش میکنه

قطرا بایولاکت بگیر 7 تا قطره روزی دوبار عالیه

دوسه قاشق اب ولرم بهش بده شکمش کار میکنه

پدی لاکت خوبه

من بی بی کر میدادم سریع پی پی میکنه

من خودم تجربه نکردم ولی تو گهواره اکثرا میگن شیاف گلیسیرین
یاکه اطراف نافش و مقعدش وبا روغن زیتون چرب کن

ضدنفخ هم باید شربتای مختلف رو امتحان کنی تاببینی کدوم میسازه پدی لاکتم کمک میکنه مرتب روده هاش کارکنن و تنظیم میکنه کارکرد رودشو

قطره بی بی کر

خودتون غذای ابکی زیاد بخورین

ولی نمیدونم عرق نعنا،ترنجبین و....اصلا نده دستگاه گوارش بچه رو دچار عیب و ایراد میکنه و تحمل هم نداره

عزیزم اگه نفخ داره ضدنفخ بده مرتب.پدی لاکتم صبحا ۱۰قطره بده بهش

فلوس بده ی ترنجبین

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان سودابه مامان سودابه ۶ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان رقیه زهرا💜 مامان رقیه زهرا💜 ۴ ماهگی